Pekárna ADÉLKA a.s.
Pekárna ADÉLKA a.s.
Pekárna ADÉLKA a.s.
Pekárna ADÉLKA a.s.
Pekárna ADÉLKA a.s.
Pekárna ADÉLKA a.s.
Pekárna ADÉLKA a.s.
Pekárna ADÉLKA a.s.
  • Mlýn ADÉLKA a.s.
  • Pekárna ADÉLKA a.s.
  • Cukrárna ADÉLKA a.s.
  • Lahůdky ADÉLKA a.s.
  • Hotovky ADÉLKA a.s.
  • Mlýn ADÉLKA a.s.
  • Pekárna ADÉLKA a.s.
  • Cukrárna ADÉLKA a.s.

Můj pekař – klub přátel Adélky

Adélka chce odměňovat ty, kteří jsou už roky věrni jejímu jménu a hrdi na to, že „Adélka je jejich“.

Tedy žádný zákaznický klub či věrnostní program, prostě jen Můj pekař – parta přátel naší Adélky a jejího dobrého pečiva.

Můj pekař – odměna za přátelství a věrnost

Jako odměnu budeme členům klubu poskytovat finanční příspěvek na pořízení vybraných produktů či služeb.

Člen klubu Můj pekař tak díky finančnímu příspěvku od Adélky zaplatí za vybraný produkt či službu cenu výrazně nižší než běžný zákazník.

Můj pekař – vstupenka tam, kde se něco děje

Můj pekař je program odměny za přátelství a věrnost, který bude provozován v místech, kde je Adélčino, např. ve vybraných prodejnách po celé ČR.

Další výhody je možné čerpat na akcích, které Adélka pořádá či spolupořádá, např. na dnech otevřených dveří, exkurzích a dalších společenských akcích.

Můj pekař – výhody a zábava úplně pro každého

Všechny výhody a možnosti klubu Můj pekař jsou určeny pro věrné zákazníky značky Adélka a také pro ty, kteří se jimi chtějí stát.

Členství v klubu vzniká žádostí o klubovou kartu. Získat klubovou kartu je možné v kterékoli firemní prodejně Adélka. Tato karta je nepřenosná a její výhody jsou určeny jen pro jejího držitele.

Získání klubové karty není podmíněno žádnou jinou aktivitou, nežli jednorázovým nákupem libovolného zboží v celkové hodnotě min. 300,- Kč.

Získání klubové karty není podmíněno žádným vyplňováním kontaktních údajů, nepotřebujeme ani znát jméno vstupujícího člena, ani žádné jiné osobní informace.

Můj pekař – spousta výhod i pro Vás

 

Otázky a odpovědi

Jak a kde můžu získat klubovou kartu?

Získat klubovou kartu je velice jednoduché – stačí o ní požádat. Kde? Na vybraných značkových prodejnách značky Adélka.

Kdy to celé začne?

Klub přátel Adélky zahájíme na začátku příštího roku, počítáme s únorovým či březnovým termínem, přesné informace od nás ještě dostanete.

Můžeme mít v rodině víc karet?

Klubovou kartu může získat kdokoli, bez rozdílu věku či místa bydliště. Proto může mít jedna rodina víc karet, klidně tolik, kolik máte členů. Otázkou je, jestli je to nutné? Ale klidně to tak může být.

Kolik zboží můžu na klubovou kartu koupit?

Zboží, které bude aktuálně označeno jako „výhodné pro členy klubu“, bude moci kdokoli z Vás nakupovat dle své potřeby. Nicméně nechceme umožňovat nějaké hromadné nákupy za účelem dalšího prodeje či jiných spekulací. Výhody jsou určeny pro naše věrné zákazníky, nikoli např. provozovatele prodejen potravin, to v žádném případě.

Když už nebudu chtít využívat výhod programu, co mám dělat?

Vůbec nic není třeba dělat, prostě nepřijdete a nenakoupíte. Ale až budete mít opět chuť nakupovat ve vybraných adélkovských prodejnách výhodněji než běžný zákazník, prostě s sebou jen vezmete na nákup svou kartu, nic víc.

Co je podmínkou pro vstup do klubu?

Žádost o klubovou kartu je podmíněna nákupem v hodnotě alespoň 300 Kč. Žádná jiná podmínka pro vstup do klubu přátel Adélky Můj pekař není stanovena. Dokonce po Vás ani nebude chtít znát Vaše jméno, bydliště, žádné kontaktní, ani jiné osobní údaje. Nakoupíte, požádáte, získáte – a jste členem.

Jaké zboží bude pro členy klubu se slevou?

Zboží označené jako „výhodné pro členy klubu“ bude průběžně obměňováno několikrát týdně. Půjde o různé druhy zboží ze sortimentu Adélky, ale také zboží našich dodavatelů. Vždy, když přijdete na vybranou prodejnu, akční zboží zřetelně uvidíte – jednou to bude jistý druh pečiva, podruhé např. uzenina od našeho dodavatele, potřetí cukrovinky, den na to koláč od Adélky, těšte se, víc v tuto chvíli neprozradíme.

Jak vysoké budou slevy?

Nikoli, neposkytujeme žádné slevy. Jako odměnu budeme členům klubu poskytovat finanční příspěvek na pořízení vybraných produktů či služeb. Člen klubu Můj pekař tak díky finančnímu příspěvku od Adélky zaplatí za vybraný produkt či službu cenu výrazně nižší než běžný zákazník.

Kdy a kde se dozvím víc?

Slibujeme, že Vás budeme informovat o termínu zahájení činnosti klubu. Všechny potřebné informace získáte na stránkách novin Můj pekař, na www.adelka.cz, na facebooku a samozřejmě také na všech značkových prodejnách.

Musím s sebou vždy nosit kartu, když chci nakoupit se slevou?

Ne, neposkytujeme žádné slevy. Svým věrným zákazníkům poskytujeme finanční příspěvek na pořízení vybraného produktu označeného jako „výhodně pro členy klubu“. Ano, možnost získání finančního příspěvku, který umožní nakoupit dané zboží za cenu nižší, je podmíněno načtením klubové karty. Proto radíme, noste ji do vybraných prodejen Adélka vždy s sebou. Vždy se Vám totiž bude hodit. 

 

 

Přiložené soubory:
 letak Muj pekar.jpg